هتل مر پارک
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل مر پارک یک هتل 4 ستاره واقع در خیابان شیشلی استانبول می باشد. از هتل تا مرکز کنفرانس و نمایشگاه های استانبول 1.8 کیلومتر فاصله وجود دارد. ایستگاه متروی Osmanbey نیز 600 متر تا هتل فاصله دارد. هتل مر پارک مرکز سلامتی و اسپا، سونا و وان آب داغ را برای رفاه بیشتر مهمانان ارائه می کند و همچنین آنها می توانند از بار موجود در هتل لذت ببرند.

هر اتاق دارای تلویزیون صفحه تخت می باشد ولی بعضی از اتاق ها دارای نشیمن گاه مجزا هستند و مهمانان می توانند در آنجا استراحت کنند. همه ی اتاق ها یک کتری و چای و قهوه ی آماده دارند. تمامی اتاق ها حمام اختصاصی دارند. لوازم جانبی حمام شامل دمپایی، لوازم آرایشی و بهداشتی و سشوار می باشد.


هتل مر پارک اینترنت رایگان پرسرعت در دسترس مهمانان قرار می دهد و بخش پذیرش 24 ساعته نیز دارد.

ایستگاه متروباس Mecidiyekoy تنها چند دقیقه تا هتل فاصله دارد. خیابان نیشانتاشی با کافه ی های مجلل و بوتیک های شیکش تنها 450 متر تا هتل فاصله دارد. میدان تکسیم هم 3 کیلومتر و کاخ Dolmabahce حدود 3.1 کیلومتر تا هتل فاصله دارند. نزدیک ترین فرودگاه به هتل فرودگاه آتاتورک نام دارد که 25 کیلومتر تا هتل فاصله دارد.

زوج های جوان به این هتل برای اقامت دو نفره در تور استانبول، امتیاز 8.1 را داده اند.مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر استانبول را دارند می توانند هتل مر پارک را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر استانبول را در سایت راسفر مشاهده نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 359
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: